Aktualności

Nowe zasady zgłaszania ofert pracy od 01 czerwca 2025

Print Drukuj

Od 01.06.2025 r. w związku z wejściem w życie ustawy z 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, niektóre instytucje są  zobowiązane do obowiązkowego zgłaszania ofert pracy do systemu ePraca (dawna Centralna Baza Ofert Pracy).

Obowiązek ten  dotyczy w szczególności:

  • organów władzy publicznej;
  • organów samorządów gospodarczych i zawodowych;
  • podmiotów reprezentujących zgodnie z odrębnymi przepisami Skarb Państwa;
  • podmiotów reprezentujących państwowe osoby prawne albo osoby prawne samorządu terytorialnego oraz podmioty reprezentujące inne państwowe jednostki organizacyjne albo jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego;
  • podmiotów reprezentujących inne osoby lub jednostki organizacyjne, które wykonują zadania publiczne lub dysponują majątkiem publicznym oraz osoby prawne, w których Skarb Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub samorządu gospodarczego albo zawodowego mają pozycję dominującą w rozumieniu przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów.

Nowe przepisy mają na celu usprawnienie dostępu do specjalistycznych ofert pracy dla osób poszukujących zatrudnienia.
PUP zapewnia pomoc przy zgłaszaniu oferty pracy do e-Pracy.

Podstawa prawna- art. 83 ust 2 ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia

Formularz oferty pracy znajduje się w dokumentach do pobrania na stronie internetowej PUP Złotów i elektronicznie na praca. gov.pl : zgłoszenie oferty pracy.

Zapraszamy do współpracy !

 

Informacje o publikacji dokumentu